Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Sea Hawke

Sea Hawke

Navn : Sea Hawke
Alder : 18
Antal indlæg : 105

So you are make it man are you?//bow// Empty
IndlægEmne: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 8:44 pm

Sea hawke gik igennem kantien ved frokost tid because he had a mission! he had heard there was some smart kids on this school smart enough to make a boat that NOT EVEN he could set aflame and one of these kids was a guy called bow! and he had just found him sitting by himself perfect! han hoppede op på bordet "YOU!" sagde han og pegede på ham " are you bow?!"
Tilbage til toppen Go down
Bow

Bow

Navn : Bow
Alder : 16
Quote : It's fun to be friends with friends
Antal indlæg : 316

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 8:48 pm

Bow blev revet ud af sine tanker, da en fyr hoppede op på hans bord. Han så overraskede på ham og spærrede øjnene op, det var ikke hvilken som helst fyr .. this guy .. han lignede en pirat! En cool pirat, med imponerende tøj og et shiny overskæg .. sådan et havde Bow altid haft lyst til at have!

"Yeah, I'm Bow!" sagde hun hurtigt, og sprang op på stolen!
Sea Hawke

Sea Hawke

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 8:54 pm

Sea hawke smillede stort! "perfect i have a mission.... a super important secret mission for you!" sagde han højt....
Bow

Bow

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 8:56 pm

Bow lyste op, piraten havde en mission til ham. "Oh oh! I'm always up for a mission!"
Sea Hawke

Sea Hawke

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 8:59 pm

Sea hawke satte sig ned på hans bord og trak ham hen til sig tæt "so i have heard you are quite the inventor and builder correct?" spurte han
Bow

Bow

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:02 pm

Bow lyste op og nikkede. "I do dabble in inventions and gagdetry" sagde han, lidt stolt .. The pirate needed his help!
Sea Hawke

Sea Hawke

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:03 pm

Sea hawke nikkede bestemt "good because i need you to make some amazing, like nothing else ever made before!" sagde han meget overdramatisk!
Bow

Bow

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:06 pm

"Oh, wow!" Bows øjne lyst. "Yes! I'm ready! What do we need?"
Sea Hawke

Sea Hawke

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:06 pm

"im gonna need you to make a boat! that can not in any way be lit aflame!" sagde han bestemt!
Bow

Bow

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:10 pm

"Oh .. cool!" sagde Bow imponeret, og kunne allerede forestille sig alle de cool eventyr sådan en båd skulle ud på! "What's it for?"
Sea Hawke

Sea Hawke

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:13 pm

Sea hawke tænkte kort "its a gift for a friend of mine! she boats have a tendency to be light on fire.... because of a CURSE put on her as a little child!" sagde han bestemt
Bow

Bow

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:16 pm

"Oh, how horrible!" udbrød Bow og rettede sig op. "I will help you break the curse on your friend!" svor han
Sea Hawke

Sea Hawke

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:18 pm

Bow blinkkede og tøvende kort "i...start working on that while you make the boat!" sagde han bestem!
Bow

Bow

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:19 pm

Bow nikkede ivrigt. "Yes! Oh, I know just the person we need to ask .. no no, I know the people! It'll be an adventure for the best friend squad!"
Sea Hawke

Sea Hawke

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:25 pm

Sea hawke nikkede bestemt! "sounds good! then thats an ADVENTURE then!"
Bow

Bow

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:31 pm

"Yes!" udbrød Bow med stjerner i øjnene. "We'll need Glimmer, and Adora! And Entrapta to build the boat!"
Sea Hawke

Sea Hawke

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:36 pm

Sea hawke nikkede bestemt "a grand party for this ADVENTURE!" sagde han bestemt!
Bow

Bow

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:39 pm

Bow nikkede ivrigt. "The best!" sagde han. "We will save your friend!"
Sea Hawke

Sea Hawke

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:51 pm

Sea hawke nikkede bestemt "perfect!" sagde han
Bow

Bow

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 9:55 pm

Bow nikkede og smilte stort .. så blinkede han. "Wait, I never got your name?"
Sea Hawke

Sea Hawke

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 10:00 pm

Sea hawke smillede stort "i am im the legendary pirate SEA HAWKE!" Sagde han overdramatisk!
Bow

Bow

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 10:01 pm

"Oh my god! You're name is SEA HAWKE?" spurgte Bow .. how cool was that?????
Sea Hawke

Sea Hawke

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 10:08 pm

"the one and only!" sagfde han bestemt!
Bow

Bow

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 10:09 pm

"That's so cool!" udbrød Bow!!!
Sea Hawke

Sea Hawke

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 10:11 pm

"ofcause im an the coolest" sagde han stolt !
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: So you are make it man are you?//bow//   So you are make it man are you?//bow// Icon_minitime

So you are make it man are you?//bow//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Etheria High :: Etheria High :: Kantinen-
Gå til: