-
 
ForumforsideKalenderNyeste billederFAQSøgBrugerlisteGrupperTilmeldLog ind

 

 Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Sea Hawke

Sea Hawke


Navn : Sea Hawke
Alder : 18
Antal indlæg : 105
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 8:00 pm

Sea hawke sad ude foran Angelias kontor og ventede tåldmodigt på at blive kaldt ind efter at have blivet bedt om at komme hen til hendes kontor..
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 16
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 8:02 pm

"Enter." lød det fra Angella der sad inde på sit kontor. Klar til at tale med den 'unge mand' som havde SKAMFERET hendes datter.

e.e
Tilbage til toppen Go down
Sea Hawke

Sea Hawke


Navn : Sea Hawke
Alder : 18
Antal indlæg : 105
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 8:10 pm

Sea hawke kom ind på kontoret og lukkede døren bag sig "du ville snakke med mig Rektor?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 16
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 8:11 pm

"Yes." Angella så på ham fra sin stol og hævede et øjenbryn. "Sit down Mr.... Sea Hawke." hun slog hånden ud med en stol overfor hende.
Tilbage til toppen Go down
Sea Hawke

Sea Hawke


Navn : Sea Hawke
Alder : 18
Antal indlæg : 105
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 8:16 pm

Sea hawke satte sig ned og så på hende "How can i help you?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 16
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 8:19 pm

"You can start by telling me your intensions with my daughter Mr Hawke." sagde hun e.e
Tilbage til toppen Go down
Sea Hawke

Sea Hawke


Navn : Sea Hawke
Alder : 18
Antal indlæg : 105
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 8:24 pm

Sea hawke blinkkede overrasket og tænkte lidt riiiiight sparkles was the dauther of the principals... "sparkles? im not entire sure what you mean?" spurte han forvirret
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 16
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 8:26 pm

"Glimmer" rettede en ikke glad Angella
Tilbage til toppen Go down
Sea Hawke

Sea Hawke


Navn : Sea Hawke
Alder : 18
Antal indlæg : 105
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 8:35 pm

Sea hawke blinkkede overrasket "yes Glimmer" sagde han tøvende "but im not entire sure what you mean?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 16
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 8:39 pm

"Have you not MARKED my daughter?" e.e spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Sea Hawke

Sea Hawke


Navn : Sea Hawke
Alder : 18
Antal indlæg : 105
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 8:45 pm

Sea hawke blinkkede og så meget overrasket og forvirret på Angelia ? "marked her?" spurte han forvirret
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 16
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 8:47 pm

"With your mouth" e_e' sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Sea Hawke

Sea Hawke


Navn : Sea Hawke
Alder : 18
Antal indlæg : 105
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 8:51 pm

Sea hawke blinkkede og det slog ham! "oooooh you are taking about the hickey?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 16
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 8:58 pm

"Yes." Angella's eye made a little twitch….. "the hickey."
Tilbage til toppen Go down
Sea Hawke

Sea Hawke


Navn : Sea Hawke
Alder : 18
Antal indlæg : 105
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 9:05 pm

Sea hawke smillede blidt "ah that was a dare" sagde han med et strot smil
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 16
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 9:06 pm

"..... a dare?" Angella hævede et øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Sea Hawke

Sea Hawke


Navn : Sea Hawke
Alder : 18
Antal indlæg : 105
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 9:20 pm

Sea hawke nikkede bestemt "we were playing truth and dare and i was dared to make a hickey on someone and it landed on Glimmer" sagde sea hawke
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 16
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeLør Jul 25, 2020 9:21 pm

"..." Angella så på ham... og hendes øjne blev smalle "so you gave my daughter a hickey but is not attracted to her?" e.e
Tilbage til toppen Go down
Sea Hawke

Sea Hawke


Navn : Sea Hawke
Alder : 18
Antal indlæg : 105
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeTirs Jul 28, 2020 7:06 pm

Sea hawke rystede på hovedet "no i have my eye on someone else so you do not have a need to fear!" sagde han med et stort charmene smil
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 16
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeTirs Jul 28, 2020 7:12 pm

"Is that so?" Angella så på Sea Hawke med smalle øjne "what is wrong with my daughter, hm?"
Tilbage til toppen Go down
Sea Hawke

Sea Hawke


Navn : Sea Hawke
Alder : 18
Antal indlæg : 105
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeTirs Jul 28, 2020 7:18 pm

Sea hawke blinkkede "oh there is nothing wrong with her she is just not my type" sagde sea hawke hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 16
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeTirs Jul 28, 2020 7:19 pm

"Not your type?" spurgte Angella skarpt "how is my daughter not your type?" e.e
Tilbage til toppen Go down
Sea Hawke

Sea Hawke


Navn : Sea Hawke
Alder : 18
Antal indlæg : 105
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeTirs Jul 28, 2020 7:26 pm

Sea hawke tøvende "and besides i think she already has an eye on someone and i wouldnt want to break that part!" sagde han hurtigt!
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 16
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeTirs Jul 28, 2020 7:27 pm

"Hm" -_e... det var sandt. Bow. Such a nice boy... and Sea Hawke had thought about that? Well then... hun nikkede approvingly "she has, and I will not see anyone come between them" -_e...
Tilbage til toppen Go down
Sea Hawke

Sea Hawke


Navn : Sea Hawke
Alder : 18
Antal indlæg : 105
Join date : 18/06/20

Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitimeTirs Jul 28, 2020 7:36 pm

Sea hawke nikkede besemt "no ofcause not!" sagde han bestemt!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Empty
IndlægEmne: Sv: Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//   Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Du kaldte mig her Rektor? //Seahawke angelia//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Etheria High :: Etheria High :: Rektor's kontor-
Gå til: