Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Scorpia

Scorpia

Navn : Scorpia
Alder : 18 år
Antal indlæg : 170

Control the magic! - Perfuma Empty
IndlægEmne: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 6:23 pm

Scorpia havde... ehm.. ikke klaret sig så godt i Shadow Weavers time. Det var svært for hende at styre sine evner, enten skete der ingenting eller også skete der alt for meget... og Shadow Weaver havde mest fokus på Glimmer og Adora, og virkede så utilfreds hver gang man stillede et spørgsmål... så Scorpia havde prøvet at lade være med at stille spørgsmål.. så nu var Scorpia forvirret
Tilbage til toppen Go down
Perfuma

Perfuma

Navn : Perfuma
Alder : 17
Antal indlæg : 163

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 6:40 pm

Perfuma havde det skidt over hendes roommate virkede til at have problemer og havde da også prøvet at støtte hende op mod shadow weave men ikke til meget held så nu ville hun tage tingene i ejen hånd!

Perfuma iført en lang blomster bedækket kjole og bare tær kom hen til Scorpias seng "hey" sagde hun med et varmt smil
Scorpia

Scorpia

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 6:42 pm

"O-oh hey Perfuma" sagde Scorpia og smilede stort til hende, prøvede ikke at virke nedtrygt!
Perfuma

Perfuma

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 6:44 pm

Perfuma smillede varmt til hende og tog fat i hendes klør "i was thinking if you wanted to ofcause if you wanted me to help you alittle connection to your powers?" spurte hun varmt og en smule tøvende!
Scorpia

Scorpia

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 6:45 pm

Scorpia så overrasket på Perfuma og lyste op i et stort smil "yes! That would be great!"
Perfuma

Perfuma

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 6:46 pm

Perfuma slap et lettet suk! "really? i hope im not stepping over your toes?" spurte hun forsigtigt
Scorpia

Scorpia

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 6:47 pm

"No no, not at all, I know I should be able to do all this princess stuff already" sagde Scorpia og sukkede tungt..
Perfuma

Perfuma

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 6:56 pm

Perfuma smillede varmt til hende "no no we all learn in our own speed!" sagde hun varmt og satte sig på gulvet hurtigt foran hende for at fange hendes blik!
Scorpia

Scorpia

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 6:57 pm

Scorpia blinkede med øjnene og mødte hendes blik "o-oh yes I guess... I'm just always a little slow"
Perfuma

Perfuma

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:01 pm

perfuma fnøs og daskede hende meget blidt på knæet "dont say stuff like that!" sagde hun streng men varmt "even if a rose is late to bloom its still as beautilfull as the rest!" sagde hun bestemt!
Scorpia

Scorpia

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:02 pm

Scorpia rødmede svagt og grinede forlegen "oh wow, you're good with words."
Perfuma

Perfuma

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:06 pm

Perfuma rødmede svagt "i'm just speaking from my heart" sagde hun varmt og smillede til hende!
Scorpia

Scorpia

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:06 pm

"I try to do that, but it doesn't sound as good" sagde Scorpia og sukkede lidt
Perfuma

Perfuma

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:08 pm

Perfuma smillede varmt og rystede på hovedet "i dont think so" sagde hun med et varmt smil
Scorpia

Scorpia

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:10 pm

"Oh you are not just saying that? That's so nice of you, you're real friendly" sagde Scorpia glad
Perfuma

Perfuma

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:18 pm

Perfuma rystede på hovedet "oh no! ofcause not you have a big heart and just want the best for the people around you!" sagde hun med et blidt smil
Scorpia

Scorpia

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:19 pm

Scorpia smilede overrasket "I do!" sagde hun enigt "scorpions have the biggest hearts!"
Perfuma

Perfuma

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:23 pm

Perfuma slap et varmt grint og nikkede bestemt "that they do" sagde hun bestemt og nikkede langsomt!
Scorpia

Scorpia

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:24 pm

Scorpia smilede stolt og så nysgerrigt på Perfuma "must be fun being a flower princess?"
Perfuma

Perfuma

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:28 pm

Perfuma så lidt væk og trak lidt på skulderne "you know i live.. not always taken all to serious because its just flowers and not something more impressive like water or something like that" sagde hun med te lidt halvhjertet skulder træk
Scorpia

Scorpia

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:29 pm

Scorpia blinkede med øjnene "what do you mean, flowers are the best!" sagde hun "they are so pretty and make people in a good mood.."
Perfuma

Perfuma

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:32 pm

Perfuma blinkkede overrasket og rødmede "ah thats sweet of you to say" sagde hun varmt
Scorpia

Scorpia

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:33 pm

"Can't flowers be pretty powerful too?" spurgte hun nysgerrigt
Perfuma

Perfuma

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:35 pm

Perfuma smillede blidt "well power lays in the eye of the beholder is it not?" spurte hun med et blidt smil
Scorpia

Scorpia

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitimeFre Jun 26, 2020 7:36 pm

"Oh I mean sometimes power is just power right?" spurgte hun nysgerrigt
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Control the magic! - Perfuma   Control the magic! - Perfuma Icon_minitime

Control the magic! - Perfuma
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Too drunk.. - Perfuma, Sea Hawke
» MY HEART! MY SOUL! - Perfuma
» Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma
» Meditation is good for the soul! //entrapta, perfuma og Hordak//
» out running in the woods! how wounderfull..wait Catra where you going? //Perfuma, Catra,Scorpia, Melog//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Etheria High :: Etheria High :: Værelserne-
Gå til: