-
 
ForumforsideKalenderNyeste billederFAQSøgBrugerlisteGrupperTilmeldLog ind

 

 Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Scorpia

Scorpia


Navn : Scorpia
Alder : 18 år
Antal indlæg : 170
Join date : 19/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 5:28 pm

“Ok Scorpia. You can do this. It’s nothing to be afraid of. Just a school full of people who dislike your family. You can win them over! Just smile, be confident and remember: you give great hugs!”

Med den motiverende tale åbnede Scorpia døren ind til sit værelse ”Hello new roomie! I am Scorpia and I am looking forward for us to be great friends!” …

Hun så sig omkring I det tomme lokale. Ingen roommate at se. Hun grinede lidt forlegen ”oh… looks like I’m the first to arrive. Alight, no matter! I’ll just set things up and ready! Make it real nice before they get here!”

Scorpia gik igang med at pakke ud og pynte op! Gøre værelset hyggeligt! Det… var i hvert fald planen. Men værelset var ikke så stort, og mens Scorpia vendte den ene vej for at hænge noget op på væggen, slog hendes hale ind i noget bag den der væltede. Da hun så vendte sig for at samle det op, væltede noget på den anden side af hende!

Snart var der væltet to reoler og Scorpia prøvede frustreret at få sin klo fri fra sengegærdet hvor den havde sat sig fast, da hun havde prøvet at nå den lampe hun havde væltet og ødelagt.

”Why. Are. You. Stuck?!”
Tilbage til toppen Go down
Perfuma

Perfuma


Navn : Perfuma
Alder : 17
Antal indlæg : 163
Join date : 18/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 5:42 pm

Perfuma nynnede gladt igennem gangen og kom hen til døren bag hende havde en...trillebør fyldt med blomster ...she just hoped her roommate wasnt allegic... lige da hun skulle til at åbne døren hørte hun der blev råbt der inde og hun blinkkede overrasket og åbnede langsomt døren "Hallo?" spurte hun og blinkkede overrasket på den...store kvinde som så ud til at side fast "oh my let me help you!" sagde hun hurtigt og løb hen til hende!
Tilbage til toppen Go down
Scorpia

Scorpia


Navn : Scorpia
Alder : 18 år
Antal indlæg : 170
Join date : 19/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 5:50 pm

“O-oh, hi, I as just… uhm… decorating when.. oh that’s very nice of you” sagde Scorpia overrasket og smilede da den fremmede pige kom hende til undsætning. Den store klo sad ret godt fast ind i sengegærdet… ”eheh.. don’t know how that happend..”
Tilbage til toppen Go down
Perfuma

Perfuma


Navn : Perfuma
Alder : 17
Antal indlæg : 163
Join date : 18/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 6:01 pm

Perfuma smillede stort og varmt til hende og et par roder fra hendes planter gled over gulvet og begyndte at løfte sengen op og trak sengen til siden så hendes klo kunne komme fri "its okay such things happens!" Sagde hun varmt
Tilbage til toppen Go down
Scorpia

Scorpia


Navn : Scorpia
Alder : 18 år
Antal indlæg : 170
Join date : 19/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 6:02 pm

"Ah, thank you" Scorpia kom endelig fri og hun så overrasket på planterne "oh, you must be a princess!"
Tilbage til toppen Go down
Perfuma

Perfuma


Navn : Perfuma
Alder : 17
Antal indlæg : 163
Join date : 18/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 6:12 pm

Perfuma smillede varmt til hende "yes Prinesse Perfuma to your service" sagde hun varmt og bukkede kort
Tilbage til toppen Go down
Scorpia

Scorpia


Navn : Scorpia
Alder : 18 år
Antal indlæg : 170
Join date : 19/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 6:14 pm

"Wow, ok, hi!" Scorpia rakte hende en stor klo "I'm Scorpia!"
Tilbage til toppen Go down
Perfuma

Perfuma


Navn : Perfuma
Alder : 17
Antal indlæg : 163
Join date : 18/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 7:22 pm

Perfuma smillede varmt til hende "a honor to meet you Scorpia" sagde hun varmt!
Tilbage til toppen Go down
Scorpia

Scorpia


Navn : Scorpia
Alder : 18 år
Antal indlæg : 170
Join date : 19/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 7:25 pm

"An honor? Really?" spurgte Scorpia overrasket og smilede så til hende "it is an honor to meet you as well" hun bukkede hurtigt!
Tilbage til toppen Go down
Perfuma

Perfuma


Navn : Perfuma
Alder : 17
Antal indlæg : 163
Join date : 18/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 7:35 pm

Perfuma grinte blidt "im sure we are going to have the most lovely time !" sagde hun og fik trukket sine ting ind!
Tilbage til toppen Go down
Scorpia

Scorpia


Navn : Scorpia
Alder : 18 år
Antal indlæg : 170
Join date : 19/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 7:36 pm

"Oh yeah! Totally!" Scorpia smilede stort og nikkede "it's going to be a great year!"
Tilbage til toppen Go down
Perfuma

Perfuma


Navn : Perfuma
Alder : 17
Antal indlæg : 163
Join date : 18/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:00 pm

Perfuma hoppede blidt på stedet "oh yes it is!" sagde hun begreset "now tell me all about you!" sagde hun varmt og så meget nysgeriet på hende!
Tilbage til toppen Go down
Scorpia

Scorpia


Navn : Scorpia
Alder : 18 år
Antal indlæg : 170
Join date : 19/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:04 pm

"oh.. uhm.." hun kløede sig lidt i nakken "my name is Scorpia!.. but I said that.. I am a hugger, and oh I am princess too!" fortalte hun
Tilbage til toppen Go down
Perfuma

Perfuma


Navn : Perfuma
Alder : 17
Antal indlæg : 163
Join date : 18/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:09 pm

Perfuma klappede glad! " a fellow princess! and uh i love hugs!" Sagde hun varmt
Tilbage til toppen Go down
Scorpia

Scorpia


Navn : Scorpia
Alder : 18 år
Antal indlæg : 170
Join date : 19/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:13 pm

"Then you'll get one!" sagde Scorpia hurtigt og løftede Perfuma op i et stort kram!
Tilbage til toppen Go down
Perfuma

Perfuma


Navn : Perfuma
Alder : 17
Antal indlæg : 163
Join date : 18/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:18 pm

Perfuma smillede varmt og krammede hende igen "you are right you are a greath hugger!" Sagde hun varmt
Tilbage til toppen Go down
Scorpia

Scorpia


Navn : Scorpia
Alder : 18 år
Antal indlæg : 170
Join date : 19/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:21 pm

Scorpia rødmede overrasket og smilede stort "I am so glad to hear you say that, it's good to know I still got it"
Tilbage til toppen Go down
Perfuma

Perfuma


Navn : Perfuma
Alder : 17
Antal indlæg : 163
Join date : 18/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:29 pm

perfuma smillede varmt og nikkede bestemt "you clearly do so what kind of magic do you have?" spurte hun meget nysgeriet!
Tilbage til toppen Go down
Scorpia

Scorpia


Navn : Scorpia
Alder : 18 år
Antal indlæg : 170
Join date : 19/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:35 pm

"oh uhm it is sorta this red lightning" sagde hun!
Tilbage til toppen Go down
Perfuma

Perfuma


Navn : Perfuma
Alder : 17
Antal indlæg : 163
Join date : 18/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:38 pm

Perfuma så overrasket på hende "oh thats so energinic!" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Scorpia

Scorpia


Navn : Scorpia
Alder : 18 år
Antal indlæg : 170
Join date : 19/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:39 pm

"Yeah, it is!" sagde Scorpia med et stort smil "and you got... plants?"
Tilbage til toppen Go down
Perfuma

Perfuma


Navn : Perfuma
Alder : 17
Antal indlæg : 163
Join date : 18/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:57 pm

Perfuma smillede stort og nikkede og blomsterne fra trille børen begyndte at brede sig over hele væreslet ! "yes! i can control plants!"
Tilbage til toppen Go down
Scorpia

Scorpia


Navn : Scorpia
Alder : 18 år
Antal indlæg : 170
Join date : 19/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 9:01 pm

"That is festive!" sagde Scorpia glad og så sig omkring i værelset
Tilbage til toppen Go down
Perfuma

Perfuma


Navn : Perfuma
Alder : 17
Antal indlæg : 163
Join date : 18/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 9:03 pm

Perfuma smillede varmt og nikkede bestemt "you like it?" spurte hun begjesteret!
Tilbage til toppen Go down
Scorpia

Scorpia


Navn : Scorpia
Alder : 18 år
Antal indlæg : 170
Join date : 19/06/20

Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 9:03 pm

"Yes, they're very pretty" sagde Scorpia glad, det var meget smukkere end hendes gamle værlese!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma   Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg prøvede bare at gøre det det hyggeligt... - Perfuma
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Control the magic! - Perfuma
» Too drunk.. - Perfuma, Sea Hawke
» MY HEART! MY SOUL! - Perfuma
» Meditation is good for the soul! //entrapta, perfuma og Hordak//
» out running in the woods! how wounderfull..wait Catra where you going? //Perfuma, Catra,Scorpia, Melog//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Etheria High :: Etheria High :: Værelserne-
Gå til: