Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Lonnie

Lonnie

Navn : Lonnie
Alder : 16
Antal indlæg : 99

Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 8:54 pm

Lonnie smillede "now we just have to get you to do it on purpose next time" sagde hun drilsk
Tilbage til toppen Go down
Rogelio

Rogelio

Navn : Rogelio
Quote : Rrarw rarr rr
Antal indlæg : 70

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 8:56 pm

Rogelio grinte lidt og nikkede. "Herh .. yerss"
Kyle

Kyle

Navn : Kyle
Alder : 16 år
Antal indlæg : 102

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:01 pm

Kyle tøvede.. og slog så ud efter Lonnie!
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:11 pm

Lonnie blinkkede overrasket og grab ud efter hans hånd og fik den og gav den et drilsk klem "close Kyle" sagde hun drilsk
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:13 pm

Rogelio nikkede opmuntrende. "Rrright, keep trrying!"
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:14 pm

Kyle rødmede svagt og sukkede "you guys seem to know a lot about this stuff.. huh?"
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:17 pm

Lonnie smillede blidt og slap hans hånd "i grew up in a military family... i was taught how to fight as soon as i knew how to walk" sagde hun med et blidt smil
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:20 pm

Rogelio klappede Lonnie på ryggen og nikkede, så pegede han på sig selv. "Same .. been firgting sine I was a hatchling"
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:24 pm

Kyle rynkede brynene... han sukkede blidt "... you guys think I can catch up?"
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:26 pm

Lonnie nikkede bestemt " we just have to train you to the bone" sagde hun drilsk og slog en knyt nævne ind i sin flade hånd
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:27 pm

Rogelio nikkede enigt og skævede mod Lonnie .. she knew what she was doing. "Yerr"
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:27 pm

Kyle sank en klump ".. alright" sagde han og skævede mellem de to...
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:38 pm

Lonnie smillede kækt "and maybe.. i could see that bow could fit you" sagde hun og så ham lidt over...
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:40 pm

Rogelio så tænktsomt på Kyle og nikkede lidt, det ville være smart at få ham lidt væk fra all the action. "Yerr, good idear"
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:41 pm

"A bow? Really?" spurgte han og lyste op i et smil!
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:42 pm

Lonnie nikkede bestemt og så rundt i lokalet efter en trænings bue!
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:43 pm

Rogelio nikkede. "Yerr, I thinkr itr would fit yerr"
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:45 pm

"Yeah.. I guess I could be a marksman" sagde han tænksomt og forestillede sig hvor cool han ville se ud med en bue!
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:49 pm

Lonnie gik hen og hentede en let trænings bue og testede den lidt af før hun rakte den til Kyle "this one should be light enough for you to use for now" sagde hun
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:51 pm

Rogelio nikkede lidt og så undersøgende på Kyle. "Rrrarg, will fit yerr well"
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:53 pm

Kyle smilede stort og tog prøvende imod buen..
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 04, 2020 9:56 pm

Lonnie gik hen "before we give you any arrows to shoot around lets get you comfiable with holding the bow" sagde hun kækt og gik hen bag ham og vidste ham ved at flytte rundt på hans fingre hvordan kan skulle holde buen
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 8:29 pm

Rogelio stod og betragtede dem .. men kunne jo ikke sige at Kyles lille form, ikke så godt ud i Lonnies stærke arme
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 8:30 pm

Kyle rødmede lidt og nikkede, imens han skævede mod Lonnie der jo var ret imponerende.
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 13, 2020 8:48 pm

Lonnie tog fat i hans hånd og førte den hen til stringen "dont start pulling the string before you have an idea of where your target is... you dont want to tire out your arm" sagde hun og hjælp ham med at trække den tilbage!
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio   Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio - Page 2 Icon_minitime

Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//
» Nightmare! - Rogelio, Lonnie
» Valentines day! - Rogelio & Lonnie <3
» another night...//lonnie kyle/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Etheria High :: Etheria High :: Udendørsarealerne-