Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Lonnie

Lonnie

Navn : Lonnie
Alder : 16
Antal indlæg : 99

so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Empty
IndlægEmne: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 5:33 pm

Lonnie kom gåene ind på hvad der ville blive hendes værelse som hun skulle dele med to andre.. typisk hende at skulle dele med to mens alle andre kun skulle dele med en.. hun havde alle sine ting i to militær tasker og gik mod sengen nærmeste vinduet og smed sine tasker på den og begyndte at pakke ud!
Tilbage til toppen Go down
Kyle

Kyle

Navn : Kyle
Alder : 16 år
Antal indlæg : 102

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 5:41 pm

Kyle så på den store skole og sank en klump. Den var meget større end den havde været på billedet… hvilket... det burde han måske have forudset.

Han strammede grebet om sin taske og prøvede at finde sit værelse!.. og efter at være gået forkert to gange, lykkedes det ham endelig at finde det rigtige værelsesnummer!

Triumferende åbnede han døren ”endelig!” udbrød han og så så overrasket på den buff, intimiderende kvinde der allerede stod der inde. Han rømmede sig og vinkede prøvende ”hi, I’m Kyle” sagde han hurtigt, og noget lavere.
Rogelio

Rogelio

Navn : Rogelio
Quote : Rrarw rarr rr
Antal indlæg : 70

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 5:47 pm

Rogelio kom ind på sit nye værelse, ikke længe efer Kyle. Han var lidt bekymret over at skulle dele med to, normalt var det svært nok at få en til at forstå, hvad han sagde ... Han havde en stor taske over skulderen og stoppede op lige bag den lille blonde fyr. Der var også en buff, cool looking pige. Så han kom altså sidst.

"Rerllo" hilste han og løftede en skællet klo, mens han smilte et smil fuld af skarpe tænder.
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 6:03 pm

Lonnie så på Kyle med et hævet øjenbryn god he looked like he was afraid of his own shadow....

hun blinkkede lidt overrasket af den sidste fyr og nikkede kort "lonnie" sagde hun bestemt
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 6:05 pm

Det gav et sæt i Kyle og han vendte hurtigt rundt og så op på den imponerende mand...……. this was his roommates? Aw man... he was not going to last a day at this school..

"H-hi there, I'm Kyle!"
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 6:08 pm

Rogelio smilte venligt til dem, men .. når en krokodille smiler venligt, er det med tænder.

"Rice to meert yer. I'm Rogelio"
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 6:13 pm

Lonnie sukkede tungt yup.... "well i hav already choosen a bed you two can fight over the rest" sagde hun bestemt og gik igang med at pakke ud igen
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 6:14 pm

Kyle så overrasket mod Lonnie og så hurtigt på Rogelio der vidste tænder "o-oh we don't have to fight about it, you can just pick"
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 6:16 pm

Rogelio overvejede kort at lade den lille stump vælge, men ... Han nikkede lidt og gik over til den seng, der ikke var i midten. "Arlrright, this is mirne"
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 7:15 pm

Lonnie rullede med øjene this was going to be a a long year...hun blev færdig med at pakke ud og satte sig ned på sengen og så på dem...
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 7:18 pm

Kyle nikkede og gik hen og satte sin taske på midter sengen... han skævede lidt mellem dem ".. so you two are fighters?" gættede han
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 7:30 pm

Rogelio nikkede og satte sig på sin egen seng. "Reah". Han så lidt på den lille knægt og gættede. ".. princess?"
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 7:32 pm

Lonnie smillkede kækt og nikkede kækt "yeah born fighter" sagde hun kækt og så op Kyle...yeah that could make sense that he could be a magic user...
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 7:41 pm

"Me?" Kyle pegede på sig selv og så på Rogelio med store øjne "you think I'm a princess?"
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 7:46 pm

Rogelio nikkede lidt til Lonnie, det var også, hvad han ville have gættet på. Han rynkede brynene og så på Kyle. ".. Ra?"
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 7:54 pm

Lonnie nikkede og gik hen ved siden af Rogelio "du er vert i fald ikke kommet ind på grund af dine kamp evner" sagde hun med hævet øjenbryn og så ned på Kyle
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 7:58 pm

Kyle rynkede brynene "Oh" sagde han og hans skuldre sank sammen.. ".. well I'm not a princess either.."
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:01 pm

... Rogelio rynkede brynene og tøvede lidt, så undersøgende på den triste dreng. "Hrm .. sorrrcerrerr?"
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:02 pm

"....er der en forskel på prinesse eller magier?" spurte hun all that magic hokupuksis was so confusing...
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:04 pm

".. I don't have any magic" sagde Kyle opgivende og hang med hovedet "I'm a fighter"
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:07 pm

.... Rogelio var jo nok lidt overraskede. Han rynkede brynene og lagde hovedet på skrå. "Oh" han så lidt mod Lonnie for hjælp ..
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:11 pm

Lonnie blinkkede overrasket "wait....really?" spurte hun med hævet øjenbryn og så ham an igen..."...what kind of fighter?" spurte hun men lød ikke overbevist
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:14 pm

"Uhm…" Kyle skævede mod sine fødder ".. I was kinda hoping to learn that here……"
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:20 pm

.. Rogelio lavede en forvirret krokodille lyd, "Rarg?" han lagde hovedet på skrå. "Yerr can't fight?"
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:21 pm

Lonnie blinkkede overrasket og så lidt på Rogelio og kløede sig i nakken "...i dont even think they have a beginniner class" Sagde hun akavet...
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// Icon_minitime

so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio
» Nightmare! - Rogelio, Lonnie
» Valentines day! - Rogelio & Lonnie <3
» another night...//lonnie kyle/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Etheria High :: Etheria High :: Værelserne-