3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Kyle

Kyle

Navn : Kyle
Alder : 16 år
Antal indlæg : 102

so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:21 pm

"I know………" Kyle lod sig falde om i sengen og begravede ansigtet i puden...….
Tilbage til toppen Go down
Rogelio

Rogelio

Navn : Rogelio
Alder : 16
Quote : Rrarw rarr rr
Antal indlæg : 70

so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:28 pm

.. Rogelio rynkede brynene og så lidt akavet på Lonnie. "... hrm .. maybe yerrr .. good at it?"
Lonnie

Lonnie

Navn : Lonnie
Antal indlæg : 99

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:31 pm

lonnie sukkede tungt og lagde sin hånd på sin pande just her luck to get the the kid who dont know how to cast magic or fight on the magic and fight school .... hun så op på Rogelio og sukkede tungt og trak lidt på skulderne "i mean you had to come in the school somehow" sagde hun med hævet øjenbryn
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:36 pm

"My parents sent me here so they don't have to bring me to family gatherings.." mumlede han muffled ned i puden
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:37 pm

Rogelio blinkede og så på Lonie .. trak lidt på skuldrene ... og klappede prøvende den lille, blonde fyr på ryggen. "... Therrre therrre"
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:40 pm

Lonnie sukkede tungt so they sent him away so they didnt have to think of him and now he was their issue... "perfect" fnøs hun og gik mod sin egen seng!
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:41 pm

Kyle skævede op imod Rogelio… der havde troet han var en prinsesse…. <3
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:44 pm

Rogelio rømmede sig lidt forlegent. "Hrm .. " han skævede mod Lonnie og sukkede svagt. "... Hrm .. I am surrre yer'll be fine ... "
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 8:59 pm

Lonnie sukkede tungt og så mod dem "so do any of you know what the plans for the rest of the day is?" spurte hun
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 9:02 pm

Kyle skævede mod dem og rystede på hovedet af Lonnie..
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 9:03 pm

Rogelio rynkede brynene og rystede undskyldende på hovedet. "Unpack?"
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 9:08 pm

"i already unpacked... ill go down and check the training area i need to think" sagde hun og gik mod døren
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 9:08 pm

Kyle så efter Lonnie og så op på Rogelio "I need to unpack"
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 9:10 pm

Rogelio nikkede lidt til Lonnie, en del af ham ville helst gå med hende ... han sukkede. "I als need to unparck"
Lonnie

Lonnie

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 9:14 pm

Lonnie nikkede "see you later" sagde hun og gik ud af døren!

//out//
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 9:17 pm

"Bye.." Kyle skævede efter Lonnie og så op på Rogelio ".. let's unpack then!"
Rogelio

Rogelio

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 9:19 pm

"Sree yer laterrr" svarede Rogelio og så efter Lonnie. Han så på Kyle og sukkede svagt. ".. alrrrright"
Kyle

Kyle

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 22, 2020 9:25 pm

"... alright!"

Og så pakkede Kyle og Rogelio også ud!

//out!//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//   so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie// - Page 2 Icon_minitime

so ya two are the fools i have to share with? //kyle, rogelio Lonnie//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Learning to fight - Kyle, Lonnie and Rogelio
» Nightmare! - Rogelio, Lonnie
» Valentines day! - Rogelio & Lonnie <3
» another night...//lonnie kyle/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Etheria High :: Etheria High :: Værelserne-